Heippa!
Tulin 6.7.07 kotiin takaisin Narvasta. Olin siellä mökillä. Kirjoitankin tämän nyt vähän jäljestä päin, asensin blogin nimittäin tänne vasta tänään :).

Narvassa, (siellä jossain korvessa ;D), sijaitsi myös kartano, nimeltään Laukon Kartano.. Hieno paikka kuin mikä! Se on ollut maan tunnetuimpia kartanoita, myös kuuluisista ravihevosistaan!! Noh, kävin sitten joka päivä katsomassa niitä ja löysin kuin löysinkin sieltä ison tamma-lauman keskeltä, sellaisen OMAN hevoseni.. Nimittäin jokaiselle löytyy "se oma". Tämä tamma oli erittäin nätti ruunikko ja päässään sillä oli soma pinkki riimu <3. Ja oli siellä suloisia varsojakin joita teki mieli paijata koko ajan ja ottaa syliin :D.  Varmaankin ymmärrätte että eron hetki oli kova :(. Olin ihan itkun partaalla, siihen hevoseen kiintyi ihan tosissaan. Viikon ehdin sen kanssa olla. Hienoja muistoja olikin, kiitos mun rakkaan hummani <33. Mulla on mun omasta hevosestani ja niistä muistakin hepoista kuvia :).

Jos sua ei ois ollut, niin olisin keksinyt sut, ois susta samanlainen tullut, mitään en ois muuttanut <3.